Thommie web.jpg

Thomas Heimerikx

Doordeweeks fungeert Thomas als architect en in de weekend is hij bij de Watertoren te vinden. Respect hebben voor erfgoed en cultuur zijn twee van zijn drijfveren. Het samenwerken met een club toffe mensen is voor Thomas de slagroom op de taart.

Hij geniet enorm van rondleidingen geven op het terrein bij de Watertoren, waarbij hij zijn passie kan delen. Wat Thomas doet, doet hij altijd vanuit zijn hart. Mocht hij Hengelo hierdoor iets leuker kunnen maken, dan is Thomas ook happy.

Pim-web.jpg

Pim Kokkeler

29 jaar, geboren en getogen Hengeloër en werkzaam als sessiemuzikant, workshopdocent bij Beatclass en projectleider bij ArtEZ conservatorium in Enschede.

Stichting In Wording is voor Pim een uitlaatklep voor creativiteit, muziek, kunst en cultuur in Hengelo. De stichting heeft als doel een bijdrage te leveren aan het culturele klimaat in Twente. Hier wil Pim op zijn manier een bijdrage aan leveren.

Nick-web.jpg

Nick Evertzen

Nick is niet de snelste van de club, daarom is zijn tekst nog In Wording.

Kim-web.jpg

Kim Uitslag

Kim Uitslag heeft een (grafisch) ontwerpbureau in Hengelo. Het liefst maakt Kim handgemaakte beelden die omgezet worden naar grafische uitingen. Door veel te experimenteren en deze technieken toe te passen in de producten worden haar ontwerpen verrassend en uniek. Kim heeft zich bij Stichting In Wording aangesloten omdat zij het aanbod van kunst & cultuur in Hengelo wil vergroten.

Luuk-web.jpg

Luuk Schmidt

Sinds eind februari 1993 luistert Luuk naar de naam Luuk. Doordeweeks werkt hij bij Metropool aan de talentontwikkeling en regionale programmering. In het weekend zou je hem zomaar achter de bar bij Muziekcafé de Cactus kunnen vinden.
5 jaar geleden begon Luuk als programmeur voor het BAM! Festival. Daar ontmoette hij een grote groep actieve Hengeloërs en gaandeweg werd hij met veel enthousiasme betrokken bij meerdere evenementen zoals Muziek bij de Buren, de Popronde, de Bluesnight en uiteraard Stichting in Wording. Tegen zijn eigen verwachting in besloot hij om in Hengelo te blijven wonen en als je er dan toch bent, kun je er net zo goed wat moois van maken. En dat bevalt hem in ieder geval goed!

Marlies-web.jpg

Marlies Bosma

Marlies Bosma werkt sinds 2015 als freelance fotograaf en filmmaker. Ze werkt voor verschillende opdrachtgevers, regionaal en verder het land in. Haar roots liggen in Twente. Na een kort verblijf in het westen is ze weer neergestreken in Hengelo. Naast de bestuursfunctie binnen Stichting in Wording, programmeert en organiseert Marlies de exposities bij de Watertoren in Hengelo.

Met haar functie binnen de stichting wil Marlies het culturele aanbod binnen Twente vergroten en op de kaart zetten.

Jaimy-web.jpg

Jaimy Tahapary

In het dagelijkse leven ontwerpt Jaimy kleding voor o.a. PSG, FC Barcelona en Real Madrid in Deventer bij State of Football.

Jaimy is graag creatief bezig en doet dit het liefst wanneer hij zich onder zijn vrienden begeeft. De energie die Jaimy in Stichting in Wording steekt, krijgt hij er daardoor ruimschoots voor terug!